Nu gör vi det ännu lättare för dig att komma till supportcentret och att kolla din e-post.
Hemsida24s förstasida görs om så att du snabbt för översikt över alla de viktigaste sidorna.
Det är utvecklaren Johan som tillsammans med projektledaren Hannes arbetat fram den nya designen på framsidan. En nyhet är att du som kund nu enklare kan klicka dig in på din Hemsida24-webbmail.
– Vi ville lyfta fram det som är viktigast för kunden att komma åt, säger Johan som designat det nya utseendet.
Även menyn presenteras på ett nytt sätt, så att det blir enkelt att få överblick. Till exempel så ligger supportens hjälpsidor i huvudmenyn.
– Man får direkt en översikt över de mest relevanta sidorna som är support, exempelsidor, webbmail, hemsideskolan och bloggen, förklarar Johan.
För nya besökare innebär det att det är lättare att skapa provkonto och hitta rätt bland olika abonnemang och support.
För de flitigaste användarna som använder det så kallade kundverktyget, blir det också snabbare att logga in.
Även designen har gjorts om med stora bilder och tydligare länkar.
– Vi ville skapa en välkomnande framsida som tydligt berättar vad vi står för och erbjuder, säger projektledare Hannes.
– Utan att klicka kan man nu bara scrolla neråt på startsidan och få mer information om allt det viktigaste, fortsätter Johan.
Den nya designen tas i bruk under torsdagen så gå gärna in och kolla och ge oss feedback vad ni tycker.
Välkomna!