Hanna jobbar sedan en vecka med att hjälpa er kunder i supporten.
Efter flera år utomlands talar Hanna flytande engelska och är duktig på tyska. Hon har tidigare arbetat med serviceyrken inom restaurang och även som säljare och hon känner ett stort engagemang kring att kunna hjälpa till och lösa problem.
– Eftersom jag själv kom i kontakt med Hemsida24 genom att skapa en hemsida åt restaurangen som min man och jag drev, vet jag verkligen hur det känns att vara kund, säger Hanna. Och det gör att jag förhoppningsvis kan ge bästa möjliga hjälp.
Hannas rekrytering är ganska talande för hur Hemsida24 och VD Ludvig agerar i personalfrågor.
– Min man och jag drev tidigare en liten mexikansk restaurang här i Halmstad och många av Hemsida24s medarbetare brukade äta lunch hos oss, berättar Hanna. Vi fick en bra kontakt och mycket beröm för vår goda service och mat.
När Hanna och hennes man bestämde sig för att avveckla den välbesökta restaurangen, avslutade de även sitt abonnemang av hemsidan. Något som Ludvig uppmärksammade.
– När jag berättade att jag ville jobba med andra saker, så uppmanade Ludvig mig direkt att skicka in en ansökan till Hemsida24, skrattar Hanna. Visst är det häftigt hur det kan bli?
Nu har hon hunnit jobba en vecka med resten av teamet på supporten.
– Det bästa hittills är den härliga stämningen här på Hemsida24, säger Hanna. Det är mycket fokus på oss anställda, att vi ska må bra och det ger i sin tur nöjdare kunder.
Hanna kommer till våren att arbeta mer med de internationella kunderna när den internationella versionen av Hemsida24, PagePicnic, lanseras.
Varmt välkommen till oss, Hanna!
Hälsar hela gänget på Hemsida24.