Nu har vi nu gjort det möjligt att ändra dina ordrar i efterhand. I och med denna förändring underlättas arbetet med beställningar från dina kunder. Kunderna behöver inte längre lägga en ny order om den gamla inte stämmer utan du kan lätt ändra orderinformation och detaljer direkt i e-butiken.
När du loggar in i ordervyn och väljer en specifik order kan det se ut enligt ovan. De uppdateringar som är gjorda är:
1. Möjligheten att ändra kunduppgifter och betalningsadress efter att ordern lagts.
2. Behöver leveransen gå till en annan adress går också detta att ändra.
3. När ändringar gjorts går det att skicka ett nytt kvitto till både butik och kund per e-post om så önskas.
Scrollar du ner till orderinformation kan du fritt radera, lägga till eller förändra en lagd order. Det är också möjligt att i efterhand lägga på eventuella rabatter.
Logga in och testa hur du kan arbeta med dina ordrar.
//Johanna Bohlin
Community Manager