På Hemsida24 har vi över 20 000 nöjda kunder! Varje dag hjälper vår support våra älskade kunder att lyckas med sina hemsidor. Vill du veta mer om varför vi har Sveriges nöjdaste kunder.
Hemsida24 har svensktalande kundtjänst
Vi vet hur viktigt det är att få hjälp på det språk som du är mest bekväm med. Därför har vi byggt ett otroligt duktigt team av kundtjänstmedarbetare som hjälper dig på svenska. Dom är mycket tekniska och kan hjälpa dig med allt mellan himmel och jord gällande din hemsida eller ehandel.
Kontakta oss hur du vill
Du kan nå vår kundtjänst via chatt, email eller telefon. Beroende på vad du behöver hjälp med, eller vilken form av kontakt du är mest bekväm med kan du kontakta oss på olika sätt. Idag har många telefonskräck och då är chatt ett måste. Chatt passar också bra om du sitter med någonting på din hemsida som du behöver hjälp med. Har du däremot frågor om din faktura eller betalmetod kanske ett email eller telefonsamtal är bättre. Det är helt och hållet upp till dig.
Dygnet runt
Vår kundtjänst är tillgänglig dygnet runt. Eftersom din hemsida är online dygnet runt är det också viktigt att du kan få hjälp när du behöver den. Sitter du uppe sent en kväll ska du inte behöva vänta tills morgonen för att få svar. Hos oss får du alltid snabba svar när du vill dygnet runt! Vår kundtjänst är precis lika duktig på natten som på dagen.
Hemsida24 har över 4,7 av 5 stjärnor på Trustpilot
Ofta går våra kunder in på Trustpilot och betygsätter oss när de har varit i kontakt med kundtjänsten. Det är otroligt roligt att se hur många kunder höjer våra kundtjänstmedarbetare när de fått hjälp. Om du någonsin undrar över vilket bemötande du som kund kommer få när du ska välja en ny leverantör till någonting så är Trustpilot ett väldigt bra och transparant verktyg för att ta reda på vad kunderna till företaget i fråga faktiskt tycker och känner om företaget och tjänsten.